Головата Анастасія РусланівнаHolovata Anastasiia RuslanivnaКравчук Роман СергійовичKravchuk Roman Serhiiovych2025-05-262025-05-262024Головата А. Інструменти оптимізації цифрової трансформації готельно-ресторанного бізнесу [Текст] / А. Головата, Р. Кравчук // Стан і перспективи сучасного туризму : матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених, (м. Суми, 27–28 листопада 2024 р.) : [присвячено 100-річчю Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка] / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, М. О. Лянной та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2024. – С. 128–129.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17043У сучасному туристичному секторі цифрова трансформація є ключовим моментом для підвищення ефективності та конкурентоспроможності готельно-ресторанного бізнесу. Впровадження інноваційних технологій, таких як соціальні застосунки, чат-боти та системи автоматизованого бронювання дозволяє оптимізувати процеси обслуговування та покращити взаємодію з клієнтами.In the modern tourism sector, digital transformation is a key factor in enhancing the efficiency and competitiveness of the hotel and restaurant industry. The implementation of innovative technologies, such as social applications, chatbots, and automated booking systems, enables the optimization of service processes and improves customer interaction.ukцифрова трансформаціяготельно-ресторанний бізнесоптимізація обслуговуваннятуристична привабливістьсоціальні застосункиdigital transformationhotel and restaurant industryservice optimizationtourism appealsocial applicationsІнструменти оптимізації цифрової трансформації готельно-ресторанного бізнесуTools for Optimizing the Digital Transformation of the Hotel and Restaurant BusinessArticle