Стома Валентина МиколаївнаStoma Valentyna Mykolaivna2019-12-092019-12-092019-09Стома, В. М. Про залучення компетентнісного підходу до розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей [Текст] / В. М. Стома // Україна майбутнього: сучасні тенденції інноваційного розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 13–18 вересня 2019 року, м. Бердянськ. – Бердянськ, 2019. – С. 39–40.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8237Компетентнісни підхід не є новим у вітчизняній освіті. Українські перспективи компетентнісного підходу в сучасній освіті досліджували вчені І. Бех, Н. Бібік, Л. Ващенко, І.Єрмаков, О. Локшина, О. Овчарук, Л. Паращенко, О. Пометун, О. Савченко, С. Трубачева, А.Хуторський та інші. Ними було обґрунтовано, що компетентнісний підхід дозволяє ефективно здійснювати перехід від знаннєвої парадигми освіти до діяльнісної, орієнтованої на актуальні і затребувані життям результати навчання.The competency approach is not new to domestic education. Ukrainian perspectives of the competence approach in modern education were explored by scientists I. Beh, N. Bibik, L. Vashchenko, I. Yermakov, O. Lokshina, O. Ovcharuk, L. Paraschenko, O. Pometun, O. Savchenko, S. Trubacheva, A. .Hutorsky and others. They argued that a competent approach allows for an effective transition from a knowledge-based paradigm of education to an action-oriented, relevant to actual and demanding learning outcomes.ukкомпетентнісний підхідінформаційно-цифрова компетентністьмайбутні учителі природничо-математичних спеціальностейрозвиток інформаційно-цифрової компетентністіcompetency approachdigital competencefuture teachers of natural and mathematical specialtiesdevelopment of digital-digital competenceПро залучення компетентнісного підходу до розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностейOn Involving the Competence Approach to the Development of Information-Digital Competence of Future Teachers of Natural and Mathematical SpecialtiesConferencePapers