Соловйова Анастасія АндріївнаSoloviova Anastasiia AndriivnaПідлісна Тетяна МиколаївнаPidlisna Tetiana MykolaivnaАндросова Валентина МиколаївнаAndrosova Valentyna Mykolaivna2018-10-252018-10-252017Соловйова, А. А. Логопедичне фронтальне заняття в дошкіллі для дітей з ФФНМ як форма організації логопедичної допомоги [Текст] / А. А. Соловйова, Т. М. Підлісна, В. М. Андросова // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (14 квітня 2017 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С. 140–144.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5642У статті подається характеристика фонетико-фонематичного недорозвинення (ФФНМ), класифікації занять в дошкіллі, наводяться рекомендації до змісту та планування занять для дітей з ФФНМ.The article deals with characteristic phonetic and phonemic hypoplasia (FFNM), classification studies in doshkilli, provides guidelines for the content and scheduling classes for children with FFNM.ukфонетико-фонематичне недорозвинення (ФФНМ)заняттяструктура фронтального заняттявимоги організації занятьphonetic and phonemic hypoplasia (FFNM) classes frontal structure classesrequirements of classesЛогопедичне фронтальне заняття в дошкіллі для дітей з ФФНМ як форма організації логопедичної допомогиSpeech Therapist Frontal Lesson in Preschool for Children with FFNM as a Form of Organization of Speech TherapyArticle