Довгополова Ганна ГеннадіївнаDovhopolova Hanna HennadiivnaКибенко Аліна СергіївнаKybenko Alina Serhiivna2022-09-092022-09-092021Кибенко, А. С. Формування рефлексивної позиції у майбутнього педагога в процесі професійної освіти [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / А. С. Кибенко, науковий керівник Г. Г. Довгополова. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. – 120 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12429В магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні засади дослідження формування рефлексивної позиції у майбутнього педагога в процесі професійної освіти.З’ясовано сутність поняття рефлексивної позиції у майбутнього педагога та довести необхідність її формування в процесі професійної освіти.Виявлено та обґрунтовано організаційно-педагогічні, умови, що сприяють формуванню рефлексивної позиції у майбутнього педагога в процесі професійної освіти.Розроблено модель формування рефлексивної позиції у майбутнього педагога в процесі професійної освіти.Визначено критерії та показники оцінки рівня сформованості рефлексивної позиції у майбутнього педагога в процесі професійної освіти. Виявлено та обґрунтовано організаційно-педагогічних умов, що сприяють ефективному розвитку у майбутнього педагога рефлексивних здібностей; розроблено модель формування у майбутнього педагога рефлексивної позиції у процесі професійної освіти; визначено критеріїв та показники оцінки рівня сформованості у майбутнього педагога рефлексивної позиції.Inthemaster’s work the theoretical and practical bases of research of formation of a reflective positionin the future teacher in the professional education process are considered. The conceptessence of the reflective position in the future teacher and to prove the need forits formation in the professional education process. The organizational and pedagogical conditions that contribute to the formation of a reflective position of the future teacher in the professional education process are identified and substantiated. The formation model of a reflective position in the future teacher in the professional education process is developed. Criteria and indicators for assessing the formation level of a reflective position in the future teacher in the professional education process are determined. The organizational and pedagogical conditions that promote the effective development of the future teacher’s reflective abilities are identified and substantiated; the formation model of the future teacher’s reflective position in the professional education process is developed; criteria and indicators for assessing the formation level of the future teacher’s reflective position are determined.ukформуваннярефлексивна позиціямайбутній педагогпроцес професійної освітиformationfuture teacherreflective positionprofessional education processФормування рефлексивної позиції у майбутнього педагога в процесі професійної освіти.Formationof a Reflective Positionin the Future Teacherin the Professional Education ProcessMasters