Парфілова Світлана ЛеонідівнаParfilova Svitlana LeonidivnaКєрєзора Катерина ПавлівнаKieriezora Kateryna Pavlivna2022-01-212022-01-212021Кєрєзора, К. П. Розвиток критичного мислення молодших школярів засобами міжпредметної інтеграції [Текст] : магістер. робота / К. П. Кєрєзора ; науковий керівник С. Л. Парфілова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 85 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11855У магістерській роботі досліджено актуальну проблему розвитку критичного мислення засобами міжпредметної інтеграції. Доцільність застосування засобів міжпредметної інтеграції в початкових класах зумовлена тим, що це відповідає реалізації принципів Нової української школи, спонукає молодшого школяра до самостійного пошуку нових знань та оволодіння загальними способами дій, забезпечує особистісну самореалізацію і самовизначення кожного учня, формує загальне позитивне ставлення до учіння. Науковий аналіз проблеми дозволив виявити залежність результативності процесу навчання від рівня розвитку критичного мислення молодших школярів.In the master's work the actual problem of development of critical thinking by means of interdisciplinary integration is investigated. The expediency of using cross-curricular integration in primary school is due to the fact that it corresponds to the principles of the New Ukrainian School, encourages younger students to independently seek new knowledge and master common methods, provides personal self-realization and self-determination of each student, forms a general positive attitude to learning. Scientific analysis of the problem revealed the dependence of the effectiveness of the learning process on the level of development of critical thinking of primary school students.ukкритичне мисленняміжпредметна інтеграціямолодші школярізасоби навчаннякомпетентністьcritical thinkinginterdisciplinary integrationjunior high school studentsteaching aidscompetenceРозвиток критичного мислення молодших школярів засобами міжпредметної інтеграціїDevelopment of Critical Thinking of Junior Schoolchildren by Means of Interdisciplinary IntegrationMasters