Генкал Світлана ЕдуардівнаHenkal Svitlana Eduardivna2018-01-312018-01-312012Генкал, C. E. Формування технологічної компетентності майбутніх учителів біології [Текст] / C. E. Генкал // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 188–196.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3818У статті обґрунтовується компетентнісний підхід як важливий засіб модернізації змісту вищої педагогічної освіти. Розглядається структура технологічної компетентності майбутніх вчителів біології як умова готовності до роботи у профільних класах. Розкриваються сутність технологічної компетентності та шляхи сформування в майбутніх учителів біології.The author of the article touches upon the problem of the competence- basedapproach as an important factor of the contents of higher pedagogical education. The structure of the technological competence of future teachers of biology as a condition readiness for work in specialized classes is described in it. The essence of technological competence and ways of its formation of the future teachers of biology are depicted.ukкомпетентнісний підхідтехнологічна компетентністьучитель біологіїпрофільні класиcompetence approachtechnological competenceteacher of biologypupils of specialized classesФормування технологічної компетентності майбутніх учителів біологіїFormation of Technological Competence of Future Teachers of BiologyArticle