Семеног Олена МиколаївнаSemenoh Olena Mykolaivna2017-03-202017-03-202013Семеног, О. Пропедевтична славістична підготовка майбутнього вчителя у вимірах полікультурної компетентності [Текст] / О. Семеног // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : збірник наук. праць / Ред. Н. В. Гузій (відп. ред.). – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 20 (30). – С. 191–196.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1362У статті проаналізовано ключові моменти вивчення історико-лінгвістичних дисциплін у вищому педагогічному навчальному закладі, не лише в плані засвоєння структури і функціонування мови в синхронії і діахронії, а й в аспекті формування ціннісного ставлення до мови як феномена культури і фактора збереження етнічної єдності народу. Автором представлено зміст, форми і методи опанування курсу "Вступ до слов'янської філології" крізь призму формування полікультурної компетентності майбутнього вчителя.The paper analyzes the key points of the study of historical and linguistic disciplines in higher educational institution, not only in terms of learning the structure and function of language in synchrony and diachrony, but in the aspect of the formation of the valuable relationship to language as a cultural phenomenon and to preserving the ethnic unity of the people. The author is the content, forms and methods of the course "Introduction to Slavic Philology" through the prism of the formation of multicultural competence of the teacher.ukвчительісторико-лінгвістичні дисципліниполікультурна компетентністьteacherhistorical and linguistic disciplinemulticultural competenceПропедевтична славістична підготовка майбутнього вчителя у вимірах полікультурної компетентностіPropaedeutical Slavonic Training Future Teachers in the Multicultural Dimensions of CompetenceArticle