Шульга ІринаShulha Iryna2018-05-042018-05-042012Шульга, І. М. Завдання та структура адаптаційно-коректувального тренінгу з російської мови для іноземних студентів 1 курсу нефілологічного профілю навчання [Текст] / І. М. Шульга // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 6 (24). – С.436–442.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4726У статті розглянуто проблеми входження іноземних студентів до академічного простору навчального закладу, запропоновано структуру адаптаційно- коректувального тренінгу з російської мови, обґрунтовано необхідність формування загальнонавчальних умінь, умінь самоконтролю та самокорекції.The article deals with the problems of entering of foreign students to the academic environment of High School Institution, the structure of the Russian Language Adapting- Correcting training is offered, the necessity of forming the educational and self-control and self-correction skills has been proved.ukіноземні студентиадаптаційно-коректувальний тренінгросійська мовазагальнонавчальні вмінняforeign studentsadapting-correcting trainingRussian languageeducational skillsЗавдання та структура адаптаційно-коректувального тренінгу з російської мови для іноземних студентів 1 курсу нефілологічного профілю навчанняThe Tasks and Structure of the Russian Language Adapting-Correcting Training for the First Year Foreign Students of Non-Philological SpecialitiesArticle