Акімова Ольга ВікторівнаAkimova Olha Viktorivna2019-03-282019-03-282017Акімова, О. Розвиток творчого мислення студентів як психологічна характеристика змістовного компоненту педагогічної компетентності [Текст] / О. Акімова // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 13–15.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7045У статті частково проаналізовано співвідношення категорій творчості й мислення, яке визначається єдністю певних компонентів, а саме: мислення і творчість, що тісно пов’язані з відкриттям нового; мислення і творчість є формами виявлення механізму розвитку або взаємодії, яка веде до розвитку. Тобто творчість можна визначити як якісну характеристику мислення. Зауважується, що важливим для розвитку творчого мислення студентів є психологічна характеристика змістовного компоненту педагогічної компетентності.The article partially analyzes the relation between the categories of creativity and thinking, which is determined by the unity of certain components, namely: thinking and creativity, which are closely related to the discovery of a new one; thinking and creativity are forms of identifying the mechanism of development or interaction that leads to development. That is, creativity can be defined as a qualitative characteristic of thinking. It is noted that an important factor for the students ’ creative thinking development is the psychological characteristics of the content component ofpedagogical competence.ukтворче мислення студентівпедагогічна компетентністьпрофесійно-педагогічна підготовка студентівкреативне мисленняевристичне мисленняcreative thinking of studentspedagogical competencevocational and pedagogical training of studentscreative thinkingheuristic thinkingРозвиток творчого мислення студентів як психологічна характеристика змістовного компоненту педагогічної компетентностіThe Students’ Creative Thinking Development as the Content Psychological Characteristic Component of the Pedagogical CompetenceArticle