Пасько Катерина МиколаївнаPasko Kateryna MykolaivnaРудна Світлана МиколаївнаRudna Svitlana Mykolaivna2021-02-192021-02-192020Рудна, С. М. Психологічні особливості розвитку мовлення у дошкільнят [Текст] : магістер. робота / С. М. Рудна ; науковий керівник К. М. Пасько. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 80 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10141В роботі визначено поняття «діалогічне мовлення». Представлені функції та умови формування мовлення у дошкільників. Розглянуто сюжетно-рольову гру як найбільш продуктивну діяльність для розвитку мовлення у дошкільників. Виокремлено умови створення активного мовленневого середовища. Визначено комунікативну компетентність як здатність дитини бути успішно реалізованою у процесі соціальної взаємодії. Емпірично досліджено психологічні особливості мовлення у дітей дошкільного віку. Розглянуто засоби розвитку навичок діалогічного мовлення на заняттях з дітьми дошкільного вікуThe concept of "dialogic speech" is defined in thesis. Functions and conditions of speech formation in preschoolers are presented. Plot-role game is considered as the most productive activity for speech development in preschoolers. The conditions for creating an active speech environment are highlighted. Communicative competence is defined as the child's ability to be successfully realized in the process of social interaction. The psychological features of speech in preschool children have been empirically studied. The means of developing dialogic speech skills during lessons with preschool children are consideredukдіалогічне мовленнямовленнєва активністьсюжетно-рольова грасоціальна взаємодіядіалогічна компетенціякомунікативна компетентністьdialogic speechspeech activityplot-role gamesocial interactiondialogic competencecommunicative competenceПсихологічні особливості розвитку мовлення у дошкільнятPsychological features of speech development in preschool childrenMasters