Проценко Ірина ІванівнаProtsenko Iryna IvanivnaПокидько Михайло ОлеговичPokydko Mykhailo Olehovych2022-09-092022-09-092021Покидько, М. О. Формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / М. О. Покидько, науковий керівник І. І. Проценко. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. – 74 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12425В магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні основи формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Виокремлено сутність поняття психолого-педагогічна готовність майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Проаналізовано зміст основних компонентів структури психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Виявлено провідні фактори, що визначають процес формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Розроблено практичні рекомендації щодо формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Розкрито структуру психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності; визначено психолого-педагогічні умови формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності; виявлено якісні зміни психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності.In the master’s work the theoretical and practical bases of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity are considered. The concept essence of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity is highlighted. The main components content of the psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity is analyzed. The leading factors that determine the process of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity are identified. Practical recommendations for the formation of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity have been developed. The psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity is revealed; psychological and pedagogical conditions for the psychological readiness formation psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity are determined; qualitative changes of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity are revealed.ukформуванняпсихологічна готовністьмайбутні викладачіпедагогічна діяльністьзакладі освітиformationpsychological readinessfuture teacherspedagogical activityeducational institutionsФормування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльностіFormation of Psychologo-Pedagogical Readiness of Higher School Future Teachers for Professional ActivityMasters