Каленик Михайло ВікторовичГриценко РоманKalenyk Mykhailo ViktorovychHrytsenko Roman2024-12-062024-12-062024Каленик М. В. Лабораторні роботи з фізики як метод формування дослідницької культури учнів [Текст] / М. В. Каленик, Р. О. Гриценко // Сучасні проблеми експериментальної, теоретичної фізики та методики навчання фізики : матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Суми, 15–17 квітня 2024 р. / за ред. С. О. Лебединського. – Суми : ІПФ НАН України, 2024. – С. 46–47.2521-6996https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16081Стаття присвячена важливості лабораторних робіт з фізики у формуванні дослідницької культури учнів. Автор підкреслює, що лабораторні роботи не тільки сприяють засвоєнню теоретичного матеріалу, але й розвивають практичні навички, критичне мислення та творчі здібності учнів. У статті розглядаються переваги лабораторних робіт, а також наводяться методичні рекомендації щодо їх організації та проведення.The article is devoted to the importance of laboratory work in physics in the formation of students' research culture. The author emphasizes that laboratory work not only contributes to the mastery of theoretical material, but also develops practical skills, critical thinking and creative abilities of students. The article discusses the advantages of laboratory work and provides methodological recommendations for its organization and conduct.ukлабораторні роботифізикадослідницька культуранауковий методпрактичні навичкикритичне мисленнятворчістьосвіташколаметодичні рекомендаціїнавчальний процесlaboratory workphysicsresearch culturescientific methodpractical skillscritical thinkingcreativityeducationschoolmethodological recommendationseducational processЛабораторні роботи з фізики як метод формування дослідницької культури учнівLaboratory Work in Physics as a Method of Forming Students' Research CultureConferencePapers