Тарасова Тетяна БорисівнаTarasova Tetiana Borysivna2021-04-292021-04-292015Тарасова, Т. Б. Психологічні умови досягнення студентами вищого навчального закладу творчого рівня навчально-професійної діяльності [Текст] / Т. Б. Тарасова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 3. – С. 110–112.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10685У статті аналізується результати експериментального дослідження особливостей взаємодії з викладачем студентів освітньокваліфікаційного рівня «Магістр» в процесі виконання дипломної роботи. Формулюються висновки про завдання подальшого експериментального дослідження та розроблення практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності дипломних досліджень у ВНЗ.This article analyzes the results of the study the psychological characteristics of educational and professional activity of students of educational qualification level of «Magister» in the process of performing diploma project. The conclusions about future tasks of experimental research and the development of practical recommendations to enhance the effectiveness of diploma projects at higher educational institution have been made.ukнавчально-професійна діяльністьтворчий рівень діяльностідипломне дослідженнявзаємодія з викладачемстуденти-магістрантиeducational and professional activities of studentscreative level of activitydissertationadvisor interactionsmagisterПсихологічні умови досягнення студентами вищого навчального закладу творчого рівня навчально-професійної діяльностіPsychological Conditions of Achieving Students in Higher Education the Creative Level of Teaching and Professional ActivitiesArticle