Глобенко ІринаHlobenko Iryna2024-07-222024-07-222024Глобенко І. Використання пантоміми у корекційній роботі з учнями з особливими освітніми потребами в умовах воєнного часу [Текст] / І. Глобенко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С. 113–117.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15256У статті розкрито особливості використання пантоміми, як методу корекції фізичного та психофізичного стану учнів з особливими освітніми потребами під час занять у театральному колективі спеціальної школи в умовах воєнного стану. Висвітлено види пантоміми та особливості їх використання. Підкреслено особливе значення пантоміми для дітей із РАС, для дітей із синдромом Дауна.The article reveals the peculiarities of using pantomime as a method of correcting the physical and psychophysical condition of students with special educational needs during classes in the theater group of a special school under martial law. Types of pantomime and features of their use are highlighted. The special importance of pantomime for children with ASD and for children with Down syndrome is emphasized.ukдіти з РАСдіти з синдромом Даунаучні з особливими освітніми потребамиchildren with ASDchildren with Down syndromestudents with special educational needsВикористання пантоміми у корекційній роботі з учнями з особливими освітніми потребами в умовах воєнного часуUse of Pantomime in Corrective Work with Studentswith Special Educational Needs in Wartime ConditionsArticle