Рибалко Л. С.Rybalko L. S.2019-11-272019-11-272009Рибалко, Л. С. Критеріальна база моніторингу якості підготовки майбутніх учителів та її складники [Текст] / Л. С. Рибалко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 1. – С. 249–259.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8114У статті охарактеризовано критеріальну базу моніторингу якості підготовки майбутніх учителів, розробку якої покладено відстеження динаміки розкриття і розвитку їх внутрішнього потенціалу з метою досягнення акме; її складники – критерії, показники, рівні сформованості готовності майбутніх учителів до професійно-педагогічної самореалізації.The idea of tracking the dynamics of the disclosure and the development of the internal potential to achieve acme has been applied in the development of the criteria base of monitoring of the training quality of future teachers. Its components which are represented as criteria, characteristics, levels of formed preparedness of future teachers to professional and pedagogical self-actualization have been defined.ukкритеріальна базамоніторинг якостімайбутні учителіпрофесійно-педагогічна самореалізаціяcriteria basemonitoring of qualityfuture teacherprofessional and pedagogical self-actualizationКритеріальна база моніторингу якості підготовки майбутніх учителів та її складникиCriteria for Monitoring the Quality of Future Teacher Training and Its ComponentsArticle