Тригуб Ірина ВасилівнаTryhub Iryna VasylivnaТригуб Станіслав ВікторовичTryhub Stanislav Viktorovych2019-12-022019-12-022009Тригуб, І. В. Організаційно-змістові пріоритети фахової підготовки вчителя-хореографа [Текст] / І. В. Тригуб, С. В. Тригуб // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 405–412.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8178У статті досліджено проблему підготовки вчителя-хореографа в системі вищої педагогічної освіти; визначено пріоритетні напрями модернізації організаційної структури та змісту цієї підготовки.The problem of dance teacher's training in the system of higher pedagogical education is researched in the article, the priority tendencies of modernization of organizational structure and substance of the training are established.ukпідготовка вчителя-хореографатворча індивідуальністькерівник дитячих хореографічних колективівнаціональні пріоритетиєвроінтеграційні тенденціїdance teacher’s trainingcreative individualityleader of children's dance groupsnational prioritiestendencies of euro integrationОрганізаційно-змістові пріоритети фахової підготовки вчителя-хореографаOrganizational and Substantive Priorities of Professional Training of the ChoreographerArticle