Савченко Зоя ВалентинівнаSavchenko Zoia Valentynivna2019-11-252019-11-252019-10Савченко, З. В. Рецепція образу митця у світовій літературі першої половини ХХ століття [Електронний ресурс] / З. В. Савченко // Danish Scientific Journal. – 2019. – № 28, vol. 2. – С. 41–43. – Режим доступу : http://www.danish-journal.com/wp-content/uploads/2019/10/DSJ_28_2.pdf.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8067У статті розглянуто окремі інваріанти художньої інтерпретації образу митця у світовій літературі першої половини ХХ століття. Ідейно-тематичний аналіз творів Р. Роллана «Жан-Крістоф», Т. Манна «Смерть у Венеції», М. Коцюбинського «Intermezzo» та «Цвіт яблуні», В. Підмогильного «Місто» дозволяє дослідниці чітко виокремити спільну авторську позицію щодо ролі мистецтва у формуванні духовних пріоритетів доби.Individual invariants of the artistic interpretation of the image of the artist in the world literature of the first half of the 20th century are discussed in the article. Ideological and thematic analysis of works «Jean-Christophe» by R. Rolland, «Death in Venice» by T. Mann, «Intermezzo» and «Apple blossom» by Kotsiubinsky, «The City» by Valerian Pidmohylny allows the researcher to clearly identify the general author's position on the role of art in the formation of the spiritual priorities of the epoch.ukмитецьartistтворчістьціннісні пріоритетидуховністьoeuvrevalue prioritiesspiritualityРецепція образу митця у світовій літературі першої половини ХХ століттяInterpretation of the Artist's Image in the World Literature of the First Half of the 20th CenturyArticle