Тягай Ірина МихайлівнаTiahai Iryna MykhailivnaМахомета T. M.Makhometa T. M2024-12-252024-12-252023Тягай І. Методичні особливості використання елементів STEM- освіти у процесі фахової підготовки майбутніх учителів математики [Текст] / І. Тягай, Т. Махомета // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, 10 листопада 2023 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2023. – С. 83–84.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16169Розглянуто особливості вико- ристання елементів STEM-освіти, на прикладі застосування технологій «Мейкерство» та «Оригаметрії», у процесі фахової підготовки майбутніх учителів математики. Зазначено, що дані технології сприяють активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти, їх мотивації до навчання.The peculiarities of the use of elements of STEM education are considered, using the example of the use of technologies "Making" and "Origometry" in the process of professional training of future teachers of mathematics. It is noted that these technologies contribute to the activation of educational and cognitive activities of education seekers, their motivation to study.ukSTEM-освітамайбутні вчителі математикиінноваційні технологіїмейкерствооригаметріяSTEM educationfuture teachers of mathematicsinnovative technologiesmakingorigamiМетодичні особливості використання елементів STEM- освіти у процесі фахової підготовки майбутніх учителів математикиMethodological Features of the Use of Elements of STEM Education in the Process of Professional Training of Future Teachers of MathematicsArticle0000-0003-4825-47070000-0002-4360-7553