Чашечнікова Лариса ГнатівнаChashechnikova Larysa HnativnaЧашечникова Ольга СерафимівнаChashechnikova Olha Serafymivna2021-05-192021-05-192011Чашечнікова, Л. Г. Реалізація диференційованого підходу у процесі вивчення елементів тригонометрії [Текст] / Л. Г. Чашечнікова, О. С. Чашечникова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2011» / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми, 2011. – Ч. 1. – С. 90–92.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10790Розглядається можливість здійснення профільної та рівневої диференціації навчання через ознайомлення учнів із застосуванням тригонометрії в реальному житті, через диференційованість допомоги у процесі виконання нестандартних завдань.Possibility of differentiation is examined by means of acquaintance of student with the use of trigonometry in the real life, by means of differentiation of help in the process of implementation of non-standard tasks.ukтригонометріядиференційоване навчанняtrigonometrydifferentiated teachingРеалізація диференційованого підходу у процесі вивчення елементів тригонометріїRealization of the Differentiated Approach in the Process of Study Elements of TrigonometryArticle