Огієнко Олена ІванівнаOhiienko Olena Ivanivna2018-06-052018-06-052011Огієнко, О. І. Шкільна освіта Великої Британії: історія і сучасність [Текст] / О. І. Огієнко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 187–196.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4915У статті на підставі ретроспективного аналізу становлення та розвитку системи шкільної освіти Великої Британії визначено сутність, провідні шляхи і тенденції її реформування, адже саме ця країна провела низку радикальних реформ, які були спрямовані на підвищення якості шкільноїосвіти.In the article on the basis of the retrospective analysis of formation and school education development in Great Britain the essence, ways and tendencies of its reforming are defined, because this country had a number of radical reforms that were aimed at improving the quality of school education.ukшкільна освітаосвіта впродовж життяякість освітиреформатенденціяглобалізаціянеперервністьретроспективний аналізschool educationlifelong educationquality educationreformtrendsglobalizationcontinuityretrospective analysisШкільна освіта Великої Британії: історія і сучасністьSchool Education of Great Britain: History and the PresentArticle