Бодрова В. В.Bodrova V. V.Ковтун Галина ІванівнаKovtun Halyna Ivanivna2021-05-132021-05-132011Бодрова, В. В. Використання технології кооперованого навчання при викладанні економіки у школі [Текст] / В. В. Бодрова, Г. І. Ковтун // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2011» / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми, 2011. – Ч. 1. – С. 23–25.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10738При застосуванні технології кооперативного навчання створюється можливість обговорення будь-якої проблеми, доведення, аргументування власної точки зору. Це сприяє глибокому розумінню навчального матеріалу, розвитку мислення. Аналізується зміст основних елементів моделі кооперованого навчання при викладанні економіки в школі.Implementation of the co-operative learning technology in teaching creates possibilities for discussing every problem, proving and arguing personal point of view. It promotes deep understanding of academic material and developing thinking. The content of the basic elements of the model of co-operative learning in teaching economics at school is analyzed.ukкооперативне навчанняміжособистісне спілкуванняпізнавальна діяльністьco-operative learninginterpersonal communicationcognitive activityВикористання технології кооперованого навчання при викладанні економіки у школіThe Use of the Co-Operative Learning Technology in Teaching Economics at SchoolArticle