Ситняківська Світлана МихайлівнаSytniakivska Svitlana Mykhailivna2019-11-212019-11-212009Ситняківська, С. М. Реміснича освіта у вітчизняних педагогічних теоріях (кінець XІХ – початок ХХ століття) [Текст] / С. М. Ситняківська // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 67–78.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8033У статті подано найважливіші характеристики та вектори розвитку ремісничої освіти як професійно-технічного напрямку освітньої системи у вітчизняних педагогічних теоріях кінця XIX – початку XX століття. Особлива увага приділена аналізу наукових надбань із зазначеної проблеми в педагогічній теорії К. Ушинського та С. Русової.In the article the main characteristics and vectors of development of handicraft education as professional-technical way of educational system of XIX – beg. XIX centuries in native pedagogical theories are represented. The greater part of the article is devoted to studying of handicraft education of children and youth in pedagogical theory of K. Ushinskyi and S. Rusova.ukреміснична освітапрофесійно-технічний напрямвітчизняні педагогічні теоріїhandicraft educationprofessional-technical approachnative pedagogical theoriesРеміснича освіта у вітчизняних педагогічних теоріях (кінець XІХ – початок ХХ століття)Handicraft Education in Native Pedagogical Theories (the End of XIX – Beginning XX Century)Article