Косенко Юрій МиколайовичKosenko Yurii Mykolaiovych2018-05-232018-05-232011Косенко, Ю. M. Корекційно-розвиваючий вплив дидактичних ігор у навчанні розумово відсталих учнів на уроках історії [Текст] / Ю. M. Косенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 239–246.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4827У статті висвітлено дидактичні ігри, розроблені для розумово відсталих учнів з урахуванням особливостей їх психофізичного розвитку, визначено оптимальні умови для використання ігор під час формування історичних понять у школярів з вадами інтелекту, описано особливості застосування ігор у роботі з дітьми з різними пізнавальними можливостями.The article highlights didactic games designed for mentally retarded pupils, taking into account the peculiarities of their psychophysical development, determination of optimal conditions for the use of games in the formation of historical concepts for pupils with intellectual disabilities, describes the features of games to work with children with different cognitive abilities.ukдидактичні ігрирозумово відсталі учніісторичні поняттяефективність навчанняdidactic gamesmentally retarded pupilshistorical conceptseffectiveness of trainingКорекційно-розвиваючий вплив дидактичних ігор у навчанні розумово відсталих учнів на уроках історіїCorrection and Development Effect of Didactic Games in Training of Mentally Retarded Pupils at the History LessonsArticle