Моторіна В. Г.Motorina V. H.2021-04-082021-04-082015Моторіна, В. Г. Метод проектів, як засіб формування компетентності продуктивної творчої діяльності учнів при вивченні математики в профільній школі [Текст] / В. Г. Моторіна // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 65–66.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10516У профільному навчанні проектування розглядається як основний метод формування компетентності продуктивної творчої діяльності учнів.Project method considers as the primary method of forming competence of productive creative activity of students.ukметод проектівкомпетентність продуктивної творчої діяльностіпрофільне навчанняproject methodcompetence productive creative activityspecialized educationМетод проектів, як засіб формування компетентності продуктивної творчої діяльності учнів при вивченні математики в профільній школіProject Method as a Form of Competency Productive Creative Activity of Students in Teaching of Mathematics at Profile SchoolArticle