Демченко Людмила ВолодимирівнаDemchenko Liudmyla Volodymyrivna2022-12-152022-12-152021Демченко, Л. Професійна підготовка майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії до фізичної реабілітації дітей дошкільного віку у процесі виробничої практики [Текст] / Л. Демченко // Освіта. Інноватика. Практика : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [ редакційна рада: О. В. Семеніхіна, З. Бак, М. П. Вовк та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2021. – Т.8, № 1 – С. 13–18. – DOI: 10.31110/2616-650X-vol8i1-002https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12646Дослідження присвячене проблемі професійної підготовки майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії до фізичної реабілітації дітей дошкільного віку у процесі виробничої практики. Охаракетризовано готовність майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії до фізичної реабілітації дітей дошкільного віку (складне професійно-особистісне утворення, що інтегрує в собі мотиваційно-ціннісні установки до фізичної реабілітації дітей дошкільного віку та прагнення до власного розвитку в цій царині, спеціальні знання (медичні, психологічні, педагогічні) про особливості фізичного розвитку дитини дошкільного віку й специфіку його прояву та вміння добирати й використовувати ефективні методики фізичної реабілітації дітей дошкільного віку). Вперше обґрунтовано модель професійної підготовки майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії до фізичної реабілітації дітей дошкільного віку у процесі виробничої практики, яка базується на методологічних підходах (системний, аксіологічний, професійно-діяльнісний, особистісно-орієнтований, здоров’язбережувальний, біоетичний) та загальнодидактичних і специфічних принципів професійної підготовки майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії у процесі виробничої практики й принципів фізичної реабілітації дітей дошкільного віку, передбачає дотримання педагогічних умов (стимулювання опановувати реабілітаційні методики дітей дошкільного віку через організацію співпраці зі стейкхолдерами спеціальності та програми соціальних проєктів; реалізація міжпредметних зв’язків фізіології, психології і педагогіки для успішної фізичної реабілітації дітей дошкільного віку через інтеграцію фахових дисциплін та спецкурсів; підтримка індивідуальних освітніх траєкторій у формуванні спеціалізованих навичок реабілітації дітей дошкільного віку через практику у спеціалізованих освітніх установах) та удосконалення змісту, форм, методів і засобів навчання.The reseach for the first time substantiates the model of professional training of future bachelors of physical therapy for physical rehabilitation of preschool children in the process of industrial practice. The components of readiness of future bachelors of physical therapy for physical rehabilitation of preschool children who receive their development in the process of industrial are specified; the meaning of the concept "readiness of future bachelors of physical therapy, occupational therapy for physical rehabilitation of preschool children", which means a complex professional and personal education, which integrates motivational and value attitudes to physical rehabilitation of preschool children and the desire for personal development in this area, special knowledge (medical, psychological, pedagogical) about the features of physical development of a preschool child and the specifics of its manifestation and the ability to select and use effective methods of physical rehabilitation of preschool children. The practical significance of the study is to develop methods, forms and means of organization of industrial practice, criterion diagnostic complex to study the level of readiness of future bachelors of physical therapy for physical rehabilitation of preschool children; development of educational and methodical support of industrial practice (tasks on physical rehabilitation of preschool children for the practice diary) and a special course "Professional activity in physical rehabilitation with preschool children". The results can be used to organize the passage of future specialists in physical therapy, occupational therapy practice. The content, forms and methods of industrial practice can be used in the system of advanced training and retraining in physical therapy.ukпрофесійна підготовкамайбутні бакалаври фізичної терапіїерготерапіїпідготовка до фізичної реабілітаціїдіти дошкільного вікувиробнича практикаprofessional trainingfuture bachelors of physical therapypreparation for physical rehabilitationpreschool childrenindustrial practiceПрофесійна підготовка майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії до фізичної реабілітації дітей дошкільного віку у процесі виробничої практикиProfessional Training of Future Bachelors of Physical Therapy for Physical Rehabilitation of Preschool Children in the Process of Industrial PracticeCollection10.31110/2616-650X-vol8i1-002