Панасенко Е. А.Panasenko E. A.2017-11-302017-11-302013Панасенко, Е. А. Пріоритетні тенденції розвитку експериментів у галузі виховання у вітчизняних науково-педагогічних дослідженнях (60–70-ті рр. ХХ ст.) [Текст] / Е. А. Панасенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 278–289.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2993У статті контент-аналіз обрано провідним методом дослідження змісту виховних експериментів у вітчизняних науково-педагогічних дослідженнях 60–70-х рр. ХХ ст. Основними категоріями контент-аналізу обрано такі: тип експерименту, модель експерименту, наявність, тип та логічна схема перевірки гіпотези, умови проведення експерименту тощо. Визначено пріоритетні тенденції розвитку виховних експериментів, представлених у дисертаціях українських дослідників радянської доби.In article the content analysis is chosen as a leading method of research of the content of educational experiments in native scientific and pedagogical researches of the 60s and 70s of the 20th century. Experiment type, experiment model, existence, type and logical scheme of check of a hypothesis, conditions of carrying out of experiment are chosen as the main categories of the content analysis. Priority tendencies of development of the educational experiments presented in theses of the Ukrainian researchers of the Soviet period are revealed.ukнауково-педагогічне дослідженнядисертаціяекспериментексперимент у галузі вихованняконтент-аналізпріоритетні тенденціїрадянська добаscientific and pedagogical researchthesisexperimentexperiment in the field of educationcontent analysispriority tendenciesSoviet periodПріоритетні тенденції розвитку експериментів у галузі виховання у вітчизняних науково-педагогічних дослідженнях (60–70-ті рр. ХХ ст.)Priority Tendencies of Development of Experiments in the Field of Education in Native and Pedagogical Researches (the 60s And 70s of the 20th Century)Article