Корж Т. М.Korzh T. M.2018-12-292018-12-292010Корж, Т. М. Критерії оцінювання рівня сформованості навичок та вмінь анотування у студентів немовних вищих навчальних закладів [Текст] / Т. М. Корж // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 375–381.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6377У статті на основі змістовних і лінгводидактичних характеристик анотацій визначені критерії оцінювання навчальних анотацій, що надають об'єктивну основу для оцінювання смислових і структурних параметрів навчальних анотацій, глибину розуміння професійно орієнтованих текстів, а також предметну компетенцію студентів немовних ВНЗ.On the base of semantic and lingvodidactic characteristics of authentic summaries the criteria of estimation of inner and outer parameters of instructional summaries as well as the depth of understanding of professional texts and a level of professional competence of nonlinguistic students are determined.ukнавчальна анотаціяповнота розуміння первинного текстунаявність другорядної інформаціїнаявність змістових перекрученьпривнесення особистісної інформаціїобсяг висловлюваннярівень компресіїзв'язністьмовна коректністьinstructional summaryсоmpletness of text understandingsecondary informationmeaning distortionpersonal informationnumber of sentenceslevel of compressioncohesionlanguage correctnessКритерії оцінювання рівня сформованості навичок та вмінь анотування у студентів немовних вищих навчальних закладівThe criteria of estimation of summarizing skills of non-linguistic studentsArticle