Харківська АринаKharkivska Aryna2019-04-052019-04-052017Харківська, А. Дитиноцентристський підхід як основа педагогічного проектування під час професійної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку [Текст] / А. Харківська // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 83–85.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7107У статті охарактеризовано доцільність використання дитиноцентриського підходу. Доведено його важливість у процесі професійної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку.The article describes the expediency of using the detocentric approach. Its importance in the process of professional training of future educators of children of preschool age is proved.ukдитиноцентриський підхідмайбутні вихователі дітей дошкільного вікупроектуванняdetocentric approachfuture educators of preschool childrendesignДитиноцентристський підхід як основа педагогічного проектування під час професійної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного вікуDetocentric Approach as the Basis of Pedagogical Designing During the Professional Training of Future Educators of Preschool ChildrenArticle