Шаповалова Ольга ВіталіївнаShapovalova Olha VitaliivnaСенько Ірина ВікторівнаSenko Iryna Viktorivna2021-02-182021-02-182020Сенько, І. В. Формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності [Текст] : магістер. робота / І. В. Сенько ; науковий керівник О. В. Шаповалова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 82 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10105У кваліфікаційній магістерській роботі з’ясовано теоретичні основи формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності. Обґрунтовано характеристику комунікативної компетенції як педагогічної категорії в сучасній науковій парадигмі. Виявлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності. Здійснено критеріально-рівневе оцінювання сформованості комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності з відповідними показниками. Експериментально перевірено ефективність впровадження педагогічних умов формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності. Встановлено, що ефективне формування комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності можливе при врахуванні низки педагогічних умов.The qualifying master’s degree thesis clarifies the theoretical foundations of communicative competence formation in senior preschoolers by means of game activities. The characteristic of communicative competence as a pedagogical category in the modern scientific paradigm is substantiated. The pedagogical conditions of forming communicative competence in senior preschoolers by means of game activities are revealed and theoretically substantiated. A criterion-level assessment of forming senior preschoolers’ communicative competence by means of game activities with appropriate indicators was carried out. The effectiveness of introducing pedagogical conditions for the formation of senior preschoolers’ communicative competence by means of game activities has been experimentally tested. It is established that effective formation of communicative competence in senior preschoolers in the process of game activities is possible taking into account a number of pedagogical conditions.ukкомунікативна компетентністьдіти старшого дошкільного вікуігрова діяльністьзаклад дошкільної освітиcommunicative competencechildren of senior preschool agegame activitypreschool education institutionФормування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльностіCommunicative Competence Formation in Senior Preschoolers by Means of Game ActivitiesMasters