Шевченко О. П.Shevchenko O. P.2018-01-252018-01-252012Шевченко, О. П. Роль педагога-фасилітатора під час навчання іноземної мови у ВТНЗ кейс-методом [Текст] / О. П. Шевченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 431–438.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3761У статті розглянуто роль педагога-фасилітатора під час навчання студентів технічних ВНЗ іноземної мови кейс-методом. Виділено функції, які виконує викладач, що практикує кейс-метод. Описані якості, які повинні бути притаманні педагогу-фасилітатору. Визначено етапи підготовки викладача до фасилітації під час викладання іноземноїмови з використанням кейс-методу.The author characterizes a new role of teacher-facilitator while teaching students foreign language using case-method. The qualities of the facilitator are distinguished. The functions of the facilitator are described. The stages of facilitators' training are defined.ukпедагог-фасилітаторкейс-методфасилітаціявищий технічний навчальний закладіноземна мова за професійним спрямуваннямfacilitatorcase-methodfacilitationhigher technical educational establishmentforeign language for professional purposesРоль педагога-фасилітатора під час навчання іноземної мови у ВТНЗ кейс-методомThe Role of a Teacher-Facilitator in Teaching Foreign Language Using Case-Method at High Technical Educational EstablishmentsArticle