Чубук Інна ГригорівнаChubuk Inna Hryhorivna2021-07-152021-07-152021Чубук, І. Г. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках музики в спеціальній школі [Текст] / І. Г. Чубук // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 334–338.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11100У статті здійснено аналіз робіт науковців з проблематики застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Наголошено на можливості ефективного застосування комп’ютерних технологій на уроках музики. Підкреслено важливість комплексного використання традиційних і новітніх прийомів, методів, форм навчання на уроках музики. Зазначено, що використання ІКТ сприяє естетичному розвитку школярів зазначеної категорії.The article analyzes the work of scientists on the use of information and communication technologies in the education of children with intellectual disabilities. Emphasis is placed on the possibilities of effective use of computer technology in music lessons. The importance of integrated use of traditional and modern techniques, methods, forms of learning in music lessons is emphasized. It is noted that the use of ICT contributes to the aesthetic development of students in this category.ukінформаційно-комунікативні технологіїучні з порушеннями інтелектуального розвиткуспеціальна школаinformation and communication technologiesstudents with intellectual disabilitiesspecial schoolВикористання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках музики в спеціальній школіUse of Information and Communication Technologies in Music Lessons in a Special SchoolArticle