Скворцова Світлана ОлексіївнаSkvortsova Svitlana Oleksiivna2020-10-122020-10-122020Скворцова, С. О. Нова українська школа: методична компетентність учителя [Текст] / С. О. Скворцова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 186–188.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9387У доповіді проаналізовано зміст проєкту Професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» та «Вчитель закладу загальної середньої освіти», зокрема щодо професійної компетентності А.2. Предметна компетентність. Встановлено відсутність основної компетентності вчителя – методичної компетентності.The report analyzed the contents of the draft Professional Standard for the professions "Primary School Teacher of a General Secondary Education" and "Teacher of a General Secondary Education", in particular the professional competence of A.2. Subject competence. The absence of the main competence of the teacher – methodological competence is established.ukметодична компетентністьпрофесійний стандартвчитель початкових класіввчитель закладу загальної середньої освітиmethodological competenceprofessional standardprimary school teacherteacher of general secondary educationНова українська школа: методична компетентність учителяNew Ukrainian School: Teacher's Methodological CompetenceArticle