Лісова Людмила ІванівнаLisova Liudmyla Ivanivna2024-10-072024-10-072015Лісова Л. Характеристика навчальної діяльності молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач [Текст] / Л. Лісова // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали ІV Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (3 квітня 2015 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2015. – С. 49–52.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15702В статті розглянуто різні підходи до розуміння поняття «навчальна діяльність», особливості формування та структуру навчальної діяльності учнів молодших класів, а також особливості навчальної діяльності молодших школярів з ТПМ, які можна спостерігати у процесі розв’язування ними арифметичних задач.The paper considers different approaches to understanding the concept of «learning activities», especially the formation and structure learning activities younger students, and especially learning activities of primary school children in a situation that can be observed in the process of solving them arithmetic problems.ukарифметична задачаздібностімолодші класинавчальна діяльністьрозвитокформуванняarithmetic task abilityjunior highlearning activitiesdevelopmentformationХарактеристика навчальної діяльності молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задачCharacteristics of Educational Activities of Younger Schoolchildren with Severe Speech Disorders in the Process of Solving Arithmetic ProblemsArticle