Харченко Тамара ГригорівнаKharchenko Tamara HryhorivnaШарпило Олена ВолодимирівнаSharpylo Olena Volodymyrivna2022-09-022022-09-022021Шарпило, О. В. Психологічні особливості поведінки дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / О. В. Шарпило ; науковий керівник Т. Г. Харченко. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. – 70 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12353У сучасному житті існує безліч факторів, що впливаючи на людину змінюють її психічний стан, установки, відношення до інших людей, провокують появу небажаних форм поведінки. Здатність до саморегуляції поведінки, до формування комунікативних навичок набувають у сучасному житті особливої актуальності. Насамперед це стосується найбільш вразливих категорій дітей, а саме дітей із особливими потребами. Нашу увагу привернули діти молодшого шкільного віку із мовленнєвими порушеннями. Цим дітям дуже важко адаптуватись до наявних труднощів. Перепоною для повноцінного спілкування стають мовленнєві порушення, патохарактерологічні невротичні реакції, страх мовлення, агресивність. Важливо вчасно корегувати небажані прояви поведінки у таких дітей, всіляко підтримувати впевненість у власних силах.In modern life, there are many factors that affect a person change his mental state, attitudes, attitudes toward other people, provoke the emergence of undesirable behaviors. The ability to self-regulate behavior, to form communicative skills become especially relevant in modern life. This is especially true for the most vulnerable categories of children, namely children with special needs. Our attention was drawn to children of primary school age with speech disorders. It is very difficult for these children to adapt to the difficulties. Obstacles to full communication are speech disorders, pathocharacterological neurotic reactions, fear of speech, aggression. It is important to correct undesirable behaviors in such children in time, to maintain self-confidence in every possible way.ukметодичне забезпеченняповедінкаекспериментальне дослідженнядіти молодшого шкільного вікупсихологічні рекомендаціїметодикапорушення мовленняmethodical supportbehaviorexperimental researchchildren of primary school agepsychological recommendationsmethodsspeech disordersПсихологічні особливості поведінки дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленняPsychological Features of Behavior of Children of Primary School Age with Speech DisordersMasters