Ігнатович СніжанаIhnatovych SnizhanaЄфремова МаринаYefremova Maryna2019-01-112019-01-112017Игнатович, С. В. Тестовый контроль при подготовке будущих учителей в рамках компетентностного подхода [Текст] / С. В. Игнатович, М. И. Ефремова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 2. – С. 69–71.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6502Формирование компетенций – это важнейшая составляющая развития образования. В статье рассмотрено применение тестирования для проверки уровня сформированности компетенций в курсе математического анализа.Formation of competences is a major component of education development. The article describes the application of the test to check the level of formation of competences in the course of mathematical analysis.ruкомпетенциякомпетентностный подходматематический анализнеопределенный интегралcompetencecompetence approachcalculusindefinite integralТестовый контроль при подготовке будущих учителей в рамках компетентностного подходаTest Control in the Preparation of Future Teachers in the Framework of the Competence-Based ApproachArticle