Овчинникова M. В.Ovchynnykova M. V.2018-08-312018-08-312011Овчинникова, M. В. Інформаційно-освітнє середовище як об'єкт вивчення у професійній підготовці вчителя математики [Текст] / M. В. Овчинникова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 306–312.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5193У статті розглянуто теоретичні і практичні засади вивчення інформаційно- освітнього середовища у процесі професійної підготовки вчителя математики. Проаналізовано основні напрями визначення цього феномену: системний; як частини інформаційного простору; як інформаційної інфраструктури освітнього процесу. Визначено особливості його використання вчителем математики.The article deals with theoretical and practical bases of the study of the informative- educational environment in the process of professional training of math teachers. General directions of the definition of this phenomenon are analyzed, such as: system one; as part of informative space; as informative infrastructure of educational process. The peculiarities of it's usage by teachers of mathematics are determined.ukінформаційно-освітнє середовищепідготовка вчителя математикиinformative-educational environmenttraining of math teachersІнформаційно-освітнє середовище як об'єкт вивчення у професійній підготовці вчителя математикиThe Information-Educational Environment as Object of Studying in Vocational Training of the Mathematics TeacherArticle