Ласточкіна Олена ВолодимирівнаLastochkina Olena Volodymyrivna2018-05-042018-05-042012Ласточкіна, О. В. Пізнавальні завдання у навчанні дошкільників з порушеннями мовлення [Текст] / О. В. Ласточкіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 6 (24). – С.450–456.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4728У статті охарактеризовано особливості пізнавальної діяльності дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення. Розглянуто теоретичні передумови використання пізнавальних завдань як ефективного засобу підготовки дітей з тяжкими порушеннями мовлення до навчання в школі.The article characterizes the peculiarities of preschoolers', with serious speaking malfunctions cognitive activity. Theoretical terms of using preventive cognitive tasks asone of means of making the category of children mentioned ready for studying at school are considered.ukтяжкі порушення мовленняпізнавальні завданняпізнавальна діяльністьпідготовка дітей до навчання в школіserious speaking malfunctionscognitive taskscognitive activitymaking children ready for studying at schoolПізнавальні завдання у навчанні дошкільників з порушеннями мовленняCognitive Tasks in Learning of Senior Preschool Children with Difficult SpeechArticle