Рябовол ЛіліяRiabovol Liliia2022-12-192022-12-192020Рябовол Л. Місце правознавства у контексті інтеграції / деінтеграції змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні у ХХ столітті [Текст] / Л. Рябовол // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2020. – № 1(8). – С. 18–22https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12664У статті встановлено, що процеси інтеграції / деінтеграції змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні у ХХ столітті безпосередньо визначали місце правознавства у навчальному плані середньої загально-освітньої школи, у зв‘язку з чим, виокремлено відповідні шляхи (вивчення правознавства як самостійного предмета; засвоєння правових знань у контексті вивчення ынтегрованого предмета «Суспільствознавство») та етапи.The article found that the processes of integration / deintegration of the content of school social science education in Ukraine in the twentieth century directly determined the place of law in the curriculum of secondary schools, and therefore, identified appropriate ways (study of law as a separate subject; knowledge in the context of the study of the integrated subject «Social Studies») and stages.ukшкільне правознавствошкільна суспільствознавча освітасуспільствознавствоінтеграція / деінтеграція змісту освітиschool jurisprudenceschool social studies educationsocial studiesintegration / disintegration of educational content.Місце правознавства у контексті інтеграції / деінтеграції змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні у ХХ століттіThe Place of School Law in the Context of Integration / Deintegration of the Content of School Social Science in Ukraine in the XX CenturyArticle