Голяка Геннадій ПетровичHoliaka Hennadii PetrovychЧай ЖунцзиньChai Zhyntszyn2021-01-262021-01-262020Чай Жунцзинь Європейське скрипкове виконавство: особливості становлення традиції [Текст] : магістер. робота / Чай Жунцзинь ; науковий керівник Г. П. Голяка. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 56 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9788Виконання творів європейських композиторів потребує знань про визначальні історичні координати їх становлення, про формування інструментальної техніки скрипаля в різні історичні періоди. Питання історії європейського скрипкового мистецтва та формування інструментальної виконавської майстерності є актуальними як для наукового осмислення так и для концертної практики, особливо в аспекті опанування їх стилістики. Метою даної роботи є виявлення історичних та виконавсько-стильових особливостей європейського скрипкового мистецтва. Завдання: розглянути етапи становлення європейського скрипкового мистецтва; розкрити стилістичні особливості виконання скрипкових творів Й. С. Баха; охарактеризувати специфіку формування музично-виконавського мислення скрипаля; провести аналіз базових компонентів скрипкової артикуляційної техніки. Об’єктом дослідження є європейське скрипкове виконавство. Предметом дослідження є скрипкова техніка в традиції академічної європейської музики. Обсяг роботи – 65 сторінок. Список використаних джерел складає 59 позицій. Робота складається із вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел.Performance of European composer`s works demands knowledge about original historical coordinates of their formation, about development of violinist`s instrumental art in different historical periods. The questions of the history of European violin art and formation of instrumental performance mastery are relevant for scientific understanding as well as for concert practice, especially in the aspect of its style mastery. The objective of this study is to determine historical and performance stylistic peculiarities of European violin art. Goals: to consider stages of European violin art formation; to elucidate stylistic peculiarities of J.S.Bach`s violin compositions performance; to characterize specific character of violinist`s musical performance thinking formation; to analyse basic components of violin articulation technique. The object of the study is European violin performance practice. The subject of the study is violin technique in the tradition of European academic music. Volume of the work – 65 pages. Number of references – 59. Structure of the work: the work consists of Introduction, two Chapters, Conclusions and References.ukскрипкова артикуляціяскрипкова поліфонія Бахамислення скрипаляскрипкова школаскрипкова традиціяєвропейське скрипкове виконавствоviolin articulationBach`s violin polyphonyviolinist`s thinkingviolin schoolviolin traditionEuropean violin performance practiceЄвропейське скрипкове виконавство: особливості становлення традиціїEuropean Violin Performance Practice: Peculiarities of the Tradition DevelopmentMasters