Бойченко Марина АнатоліївнаBoichenko Maryna Anatoliivna2017-12-112017-12-112017Boichenko, M. Professional Development of Teachers in the USA, Canada and the UK [Текст] / M. Boichenko // Проблеми інноваційного розвитку вищої освіти у глобальному, регіональному та національному контекстах : монографія / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; за заг. ред.: А. А. Сбруєвої та Г. Ю. Ніколаї. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – Розд. І : Глобальний контекст інноваційного розвитку вищої освіти. – С. 5–28.ORCID ID:0000-0002-0543-8832DOI:10.24139/978-966-968-247-0/005–028https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3098The сhapter highlights the peculiarities of professional development of teachers working with gifted students in the United States, Canada and the United Kingdom. Two groups of models of GT teachers’ professional development are outlined: 1) models that provide organizational or inter-institutional cooperation; 2) models that do not involve large-scale implementation (can be implemented at school, class level, etc.).У розділі висвітлено особливості професійного розвитку вчителів, які працюють із обдарованими школярами у США, Канаді та Великій Британії. Окреслено моделі професійного розвитку ОТ вчителів з розподілом на дві групи: 1) моделі, що передбачають організаційну або міжінституційну взаємодію; 2) моделі, які не передбачають масштабної імплементації (можуть бути запроваджені на рівні школи, класу тощо).enprofessional developmentgifted and talented studentsGT teachersmodels of professional developmentUSACanadaUKпрофесійний розвитокобдаровані і талановиті школяріОТ вчителімоделі професійного розвиткуСШАКанадаВелика БританіяProfessional Development of Teachers in the USA, Canada and the UKПрофесійний розвиток GT учителів у США, Канаді та Великій БританіїArticle