Проценко Ірина ІванівнаProtsenko Iryna Ivanivna2018-04-262018-04-262012Проценко, І. І. Діагностичний підхід до оцінки ефективності формування діалогових професійно-творчих умінь майбутнього вчителя [Текст] / І. І. Проценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 119–132.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4662У статті розглядаються основні критерії та показники для діагностики основних діалогових професійно-творчих умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. З'ясовано, що систематичне застосування діагностичного підходу з повноцінним критеріальним забезпеченням суттєво впливає на успішне становлення професійних умінь творчого характеру у процесі евристичного діалогового навчання.In the article basic criteria and indexes are examined for diagnostics of basic dialogic professionally-creative abilities of future teachers of humanitarian disciplines. Systematic of diagnostic approach with the valuable criterion providing influences on the successful forming of professional abilities of creative character in the process of heuristic dialogue co-operation.ukдіагностичний підхідкритерії та показникипрофесійно- творчі вмінняевристичне діалогове навчанняdiagnostic approachcriteria and indexesprofessionally-creative abilitiesheuristic dialogue educatingДіагностичний підхід до оцінки ефективності формування діалогових професійно-творчих умінь майбутнього вчителяDiagnostic Going Near Estimation of Efficiency Forming of Dialogic Professionally-Creative Abilities of Future TeacherArticle