Пігіда В. М.Pihida V. M.2018-05-072018-05-072012Пігіда, В. М. Створення і впровадження системи взаємодії соціальних служб та загальноосвітніх навчальних закладів у здійсненні соціально-педагогічної підтримки дітей трудових мігрантів [Текст] / В. М. Пігіда // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 4 (22). – С.405–412.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4746У статті подано характеристику компонентів системи взаємодії соціальних служб та загальноосвітніх навчальних закладів у здійсненні соціально-педагогічної підтримки дітей трудових мігрантів. Описано основні етапи впровадження цієї системи у практичну соціально-педагогічну діяльність. проаналізовано використані форми і методи роботи спеціалістів з дітьми заробітчан та їх сім'ями.The article characterizes components of the system of interaction of social services and educational institutions in carrying out social-educational support of labour migrants' children. It describes main stages of introduction this system into the practical social- educational activities. The used forms and methods of professionals' work with labour migrants' children and their families are analyzed in the article.ukзовнішня трудова міграціядіти трудових мігрантівдіти «групи ризику»соціально-педагогічна підтримкасистема взаємодіїforeign labor migrationlabour migrants' childrenchildren «at risk»social-educational supportsystem of interactionСтворення і впровадження системи взаємодії соціальних служб та загальноосвітніх навчальних закладів у здійсненні соціально-педагогічної підтримки дітей трудових мігрантівDevelopment and Implementation of the System of Interaction of Social Services and Educational Institutions in Carrying out Social-Educational Support of Labor Migrants' ChildrenArticle