Бєлова Олена БорисівнаBielova Olena Borysivna2018-10-232018-10-232017Бєлова, О. Б. Організація сімейної навчально-превентивної роботи щодо запобігання агресії у молодших школярів з ПМР [Текст] / О. Б. Бєлова // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (14 квітня 2017 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С. 7–11.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5610Стаття розкриває основні етапи сімейної навчально-превентивної роботи які направлені на формування у членів сім'ї взаєморозуміння та взаємоповаги. Корекційні заняття дозволяють батькам подивитись на себе очами власної дитини, зробити певні висновки та корективи у своїй поведінці. Дитина, має можливість відчути батьківські обов'яз¬ки, відповідальність, турботливість за власну родину.The article reveals the main stages of correction of family which include familiarity with emotions; forming an idea of the roles that children can use in different situations; problem analysis (positive and negative) situations; developing children's ability to recognize emotional expression in others, fairytale characters; develop a sense of empathy, for others; fastening skills respond adequately during the conflict.ukагресіяагресивністьсімейна психотерапіякорекція агресивної поведінкимолодші школярі з порушеннями мовленнєвого розвиткуaggressionaggressivenessfamily therapyaggressive behaviourkinds and subspecies of aggressionjunior schoolchildren with speech impairmentОрганізація сімейної навчально-превентивної роботи щодо запобігання агресії у молодших школярів з ПМРOrganization of Family Educational and Preventive Work on Preventing Aggression Among Junior Pupils From the PMRArticle