Сайко Марина ПетрівнаSaiko Maryna Petrіvna2021-07-272021-07-272021Сайко, М. П. Снюзлентерапія, як складова корекційно-реабілітаційного процесу дітей, які мають діагноз дитячий церебральний параліч [Текст] / М. П. Сайко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 268–273.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11156У статті міститься інформація про снюзлентерапію, як метод корекційнореабілітаційної діяльності. Особливості розвитку дитини, яка має органічне ураження центральної нервової системи. Його вплив на розвиток полягає в складних форм пізнавальної діяльності, тому основна увага при корекційній роботі з такими дітьми приділяється розвитку пізнавальної, емоційно-особистісної та вольової сфер, збереженню і зміцненню психофізичного та емоційного здоров’я дітей. Принципи, методи, технології снюзлентерапії. Значення снюзлентерапії для дітей, які мають діагноз церебральний параліч.The article contains information about snusline therapy as a method of correctional and rehabilitation activities. Features of the development of a child who has an organic lesion of the central nervous system. Its impact on development lies in complex forms of cognitive activity, so the main attention in correctional work with such children is paid to the development of cognitive, emotional, personal and volitional spheres, preservation and strengthening of psychophysical and emotional health of children. Principles, methods and technologies of snuzlen therapy. The value of snuslen therapy for children with cerebral palsy.ukснюзлентерапіясенсорна кімнатасенсорна корекціядіти з церебральним паралічемsnusline therapysensory roomsensory correctionchildren with cerebral palsyСнюзлентерапія, як складова корекційно-реабілітаційного процесу дітей, які мають діагноз дитячий церебральний паралічSnuslenterapy as a Component of the Correctional and Rehabilitation Process of Children Diagnosed by Child Cerebral PalsyArticle