Шаповалова НаталіяShapovalova NataliiaПанькова Н. С.Pankova N. S.2021-04-132021-04-132015Шаповалова, Н. В. Розвиток творчого потенціалу учнів на уроках математики [Текст] / Н. В. Шаповалова, Н. С. Панькова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 110–112.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10544У статті розглянуті форми і методи розвитку творчих здібностей учнів на уроках математики. Проаналізовані особливості розв’язування нестандартних задач та створення проблемних ситуацій, як одного із шляхів творчого саморозвитку учнів на уроках математики.The article examines forms and methods of improving students’ creative faculties at mathematics lessons. The authors analyze peculiarities of resolving unconventional problems and posing problem situations as a way of creative self-development of students at mathematics lessons.ukтворчий потенціалматематичне мисленняученьпроблемна ситуаціяcreative potentialmathematical thinkingstudentproblem situationРозвиток творчого потенціалу учнів на уроках математикиImproving Students’ Creative Potential at Mathematics LessonsArticle