Костенко Андріана МиколаївнаKostenko Andriana MykolaivnaСвітайло Ніна ДмитрівнаSvitailo Nina Dmytrivna2017-01-042017-01-042010Костенко, А. М. Соціокультурні аспекти реалізації жіночого потенціалу в бізнесі [Текст] / А. М. Костенко, Н. Д. Світайло // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, СумДПУ ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 1 (2). – С. 103–112.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/768У статті проаналізовано соціокультурні чинники, які зумовлюють низьку активність жіночого населення у сфері розвитку підприємництва. Простежено вплив соціокультурних стереотипів, зокрема гендерних, на суспільну свідомість і поведінку жінок на ринку праці. Зроблено висновок про неготовність українського суспільства визнати ці стереотипи і відмовитися від них.The socio-cultural factors which determine a low activity of female population in the field of entrepreneurship development. One traces an impact of the socio-cultural and specifically gender stereotypes on the public consciousness and female behaviour at the labor market. A conclusion that Ukrainian society isn’t ready to recognize and to refuse these stereotypes is drawn.ukпідприємництвоbusinessтрадиціїtraditionsгендерні стереотипиgender stereotypesСоціокультурні аспекти реалізації жіночого потенціалу в бізнесіThe Socio-Cultural Aspects of Female Business Potential RealizationArticle