Мудрік В. І.Mudrik V. I.2018-01-192018-01-192012Мудрік, В. І. Теоретико-методологічні підходи до визначення рухових можливостей особистості [Текст] / В. І. Мудрік // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №1 (19). – С. 301–310.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3675У статті запропоновано педагогічні визначення силових, швидкісних та інших рухових можливостей особистості. Проаналізовано термінологічні суперечності, що стосуються фізичних якостей. Встановлено, що доцільно використовувати поняття здатностей і можливостей, оскільки вони сприяють розвитку особистості.The terminological contradictions that touch physical internalss are analysed in the article. It is set that it is expedient to use the concept of capabilities and possibilities, as they assist to development of personality. In the article describe pedagogical definition of quality of the personality.ukякості особистостірухові можливості особистостіquality of the personalitymovement possibility of the personalitТеоретико-методологічні підходи до визначення рухових можливостей особистостіTheoretical and Methodological Difinition of Movement Possibility of the PersonalityArticle