Гумен СвітланаHumen Svitlana2022-12-272022-12-272020Гумен С. Формування медіаграмотності та критичного мислення в процесі навчання історії [Текст] / С. Гумен // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2020. – № 1(8). – С. 215–220https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12694У статті висвітлено питання формування медіаграмотності та критичного мислення на заняттях історії. Визначено сутність поняття «медіаграмотність студентів». Особлива увага приділена питанню критичного аналізу медіатекстів та сучасного медіаконтенту.The guestions of formation of media literacy and critical thinking at the history lessons are discussed in the article. The notion ―students‘ media literacy‖ is defined. Special attention is paid to the guestion of critical analysis of media texts and modern media content.ukмедіаосвітамедіаграмотністькритичне мисленнямедіатекстмедіаконтентmedia educationmedia literacycritical thinkingmedia textmedia contentФормування медіаграмотності та критичного мислення в процесі навчання історіїFormation of Media Literacy and Critical Thinking in the Process of History TeachingArticle