Urmanbetova AseliaУрманбетова Аселія2020-10-122020-10-122020Urmanbetova, A. Motivating Through Teaching in Today’s Social Science Courses [Text] / A. Urmanbetova // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 163–164.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9377There is the author's pedagogical experience in motivating students, which was expressed in the development of their critical thinking and encouraging them to actively participate in the process of problem-based learning of Public Policy courses such as Game Theory, Microeconomics, Political Analysis and Strategy, etc in this thesis.У тезах описано педагогічний досвід авторки стосовно мотивації студентів, який виражався у розвитку їхнього критичного мислення та спонукання їх до активної участі у процесі проблемного навчання курсів публічної політики таких як: теорія ігор, мікроекономіка, політичні аналіз та стратегія тощо.encritical thinkingactive participationpublic policyfacilitator in educationgroup of studentsкритичне мисленняактивна участьпублічна політикапосередник в навчаннігрупи студентівMotivating Through Teaching in Today’s Social Science CoursesМотивація навчанням в сучасних курсах соціальних наукArticle