Бондаренко (Картава) Юлія АнатоліївнаBondarenko (Kartava) Yuliia AnatoliivnaЧайка ЮліяChaika Yuliia2023-10-112023-10-112023Чайка Ю. Особливості проведення корекційно-розвиткових занять з ритміки з дітьми із затримкою психічного розвитку [Текст] / Ю. Чайка ; науковий керівник Ю. Бондаренко (Картава) // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 2. – С. 163–167.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13921У статі висвітлено проблему специфіки проведення корекційно-розвиткових занять з ритміки з дітьми із затримкою психічного розвитку, представлено сутність поняття «Ритміка», її корекційні можливості у роботі з дітьми досліджуваної категорії. Автором здійснено аналіз програмового матеріалу з організації корекційно-розвиткового заняття з ритміки з молодшими школярами із затримкою психічного розвитку, виділено основні ікорекційні завдання, засоби корекційного впливу.The article highlights the problem of specifics of conducting corrective and developmental rhythmic classes with children with mental retardation, presents the essence of the concept of «Rhythmic» and its corrective possibilities in working with children of the studied category. The author analyzed the program material on the organization of corrective and developmental classes on rhythmicity with younger schoolchildren with mental retardation, identified the main and corrective tasks and means of corrective influence.ukритмікакорекційно-розвиткові заняттякорекційна спрямованість засобівдіти із затримкою психічного розвиткуrhythmicitycorrective and developmental classescorrective orientation of means,children with mental retardationОсобливості проведення корекційно-розвиткових занять з ритміки з дітьми із затримкою психічного розвиткуFeatures of Conducting Corrective and Developmental Rhythm Classes with Children with Delayed Mental DevelopmentArticle